Alegerile parlamentare din 2021 în Republica Moldova - alegeri.md
 AlegeriParlamentare2010

Rezultatele sondajelor sociologice (de opinie)

Dacă duminica viitoare s-ar organiza alegeri pentru Parlamentul RM, cu ce partid aţi vota?
(procentaj din respondenţi care au exprimat o opinie)

SondajPCRMPLDMPDMPLAMNDacă duminica viitoare s-ar organiza alegeri pentru Parlamentul RM, cu ce partid aţi vota?
 
CBS-AXA (4.11)39%21%19%13%2%
 
Vox Populi (12.11)35.3%19.8%12.5%11%6.5%
 
BOP (16.11)37.2%31.1%14.4%12.5%0.8%
 
AVA.MD (18.11)54.3%22.6%9.7%8.6%1%
 
CBS-AXA (19.11)35%
 4
28%
 7
18%
 1
12%
 1
2%
↓↑ 
 
Vox Populi-II (22.11)32.1%
 3.2
22.1%
 2.3
12.1%
 0.4
10.9%
 0.1
7%
 0.5


Care este personalitatea politică în care aveţi încredere?
(întrebare deschisă)

SondajVladimir
Voronin
Vladimir
Filat
Marian
Lupu
Mihai
Ghimpu
Care este personalitatea politică în care aveţi încredere?
 
CBS-AXA (4.11)21%14%10%6%
 
Vox Populi (12.11)17.9%14%8.9%7.1%
 
BOP (16.11)16.7%18.2%10%4.8%
 
AVA.MD (18.11)21.6%12.8%10.5%9.5%
 
CBS-AXA (19.11)16%
 5
18%
 4
12%
 2
5%
 1
 
Vox Populi-II (22.11)17.5%
 0.4
15.2%
 1.2
8.7%
 0.2
7.3%
 0.2

CBS-AXA (4 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Sociologice şi Marketing CBS-AXA împreuna cu Centrul pentru Studierea Opiniei şi Pieţei (România), în perioada de 22–30 octombrie pe un eşantion de 1,528 persoane, eroare de reprezentativitate 2.5% cu probabilitate 0.95.

Vox Populi (12 noiembrie) — realizat de Asociaţia Sociologilor şi Demografilor din Moldova (ASDM), în perioada 1–10 noiembrie, pe un eşantion de 1,500 de respondenţi, cu o eroare maximală de ±2.6%.

Barometrul de opinie publică (BOP) (16 noiembrie) — realizat de Institutul de Politici Publice împreună cu IMAS-INC Chişinău în perioada de 17 octombrie — 7 noiembrie pe un eşantion de 1,104 persoane cu o eroare maximală de ±3.0%.

AVA.MD (18 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Strategice şi Pronosticuri EST-VEST împreună cu Centrul de Investigaţii Economice (CCEE).

CBS-AXA (19 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Sociologice şi Marketing CBS-AXA împreuna cu Centrul pentru Studierea Opiniei şi Pieţei (România), în perioada de 9–15 noiembrie pe un eşantion de 1,022 persoane, eroare de reprezentativitate 3.1% cu probabilitate 0.95.

Vox Populi-II (22 noiembrie) — realizat de Asociaţia Sociologilor şi Demografilor din Moldova (ASDM), în perioada 11–20 noiembrie, pe un eşantion de 1,593 de respondenţi, cu o eroare maximală de ±2.6%.